1 |
2017 |
Pekeliling Transformasi Perkhidmatan Awam Bilangan 4 Tahun 2017 – Pelaksanaan Kumpulan Wang Amanah Pembangunan Projek ICT Sektor Awam (KWAICT) |
 |
2 |
2017 |
Pekeliling Transformasi Perkhidmatan Awam Bilangan 3 Tahun 2017 – Pengurusan Perkhidmatan Komunikasi Bersepadu Kerajaan (Government Unified Communication (1GovUC)) |
 |
3 |
2017 |
Pekeliling Transformasi Perkhidmatan Awam Bilangan 2 Tahun 2017 – Pengurusan Perkhidmatan Rangkaian Telekomunikasi Bersepadu Kerajaan (1Gov*Net) |
 |
4 |
2017 |
Pekeliling Transformasi Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2017 – Pelaksanaan Analitis Data Raya Sektor Awam (aDRSA) |
 |
5 |
2016 |
Pekeliling Transformasi Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2016 – Panduan Pembudayaan dan Pemerkasaan Inovasi Dalam Sektor Awam Melalui Horizon Baharu Kumpulan Inovatif dan Kreatif |
 |
6 |
2015 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 3 Tahun 2015 – Dasar Perkhidmatan Prasarana Kunci Awam Kerajaan [Government Public Key Infrastructure (GPKI)] |
 |
7 |
2015 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 2 Tahun 2015 – Pengurusan Laman Web Agensi Sektor Awam |
 |
8 |
2015 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2015 – Panduan Merakyatkan Perkhidmatan Awam |
 |
9 |
2009 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2009 – Penambahbaikan Proses Pengurusan Aduan Awam |
 |
10 |
2008 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 3 Tahun 2008 – Panduan Menambahbaik Sistem Penyampaian Perkhidmatan Kerajaan Menerusi Perkhidmatan Pesanan Ringkas (SMS) |
 |
11 |
2008 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 2 Tahun 2008 – Panduan Menambah Baik Penyampaian Perkhidmatan Menerusi Penggunaan Kios di Agensi-Agensi Kerajaan |
 |
12 |
2008 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2008 – Panduan Pengurusan Perhubungan Pelanggan |
 |
13 |
2006 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2006 – Garis Panduan Bagi Melaksanakan Anugerah Inovasi Perkhidmatan Awam |
 |
14 |
2005 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 2 Tahun 2005 – Garis Panduan Bagi Mewujudkan Petunjuk-Petunjuk Prestasi Utama Atau Key Performance Indicators (KPI) |
 |
15 |
2003 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 2 Tahun 2003 – Garis Panduan Mengenai Tatacara Penggunaan Internet & Mel Elektronik Di Agensi-agensi Kerajaan |
 |
16 |
2002 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2002 – Garis Panduan Semakan Semula Prosedur Dan Proses Kerja Di Agensi Kerajaan |
 |
17 |
2001 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 2001 – Undang Di Peringkat Pentadbiran Daerah |
 |
18 |
1999 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 1999 – Garis Panduan Pelaksanaan Penandaarasan Dalam Perkhidmatan Awam |
 |
19 |
1995 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 1995 – Penggunaan Butiran Maklumat Di Dalam Borang Permohonan Dan Kriteria Tertentu Sebagai Asas Membuat Keputusan Ke Atas Permohonan |
 |
20 |
1993 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 1993 – Panduan Mengenai Mesyuarat Pagi |
 |
21 |
1992 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 1 Tahun 1992 – Panduan Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) Bagi Perkhidmatan Awam |
 |
22 |
1991 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 11 Tahun 1991 – Panduan Mengenai Tatacara Penggunaan Borang Tindakan Kerja |
 |
23 |
1991 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 9 Tahun 1991 – Panduan Mengenai Pelaksanaan Dasar Persyarikatan Malaysia |
 |
24 |
1991 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 8 Tahun 1991 – Panduan Mengenai Manual Prosedur Kerja Dan Fail Meja |
 |
25 |
1991 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 6 Tahun 1991 – Panduan Mengenai Peningkatan Produktiviti Dalam Perkhidmatan Awam |
 |
26 |
1991 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 4 Tahun 1991 – Garis Panduan Mengenai Strategi-Strategi Peningkatan Kualiti Dalam Perkhidmatan Awam |
 |
27 |
1991 |
Pekeliling Kemajuan Perkhidmatan Awam Bilangan 2 Tahun 1991 – Panduan Pengurusan Mesyuarat Dan Urusan Jawatankuasa-Jawatankuasa Kerajaan |
 |